• TEL: 021-66723241-66704771
  • CELL: 09121134158

گیرهای رومیزی

انواع گیره ها
برای اینکه قطعات کار بصورت محکم در زمان فرزکاریروی میز فرز مهار شود از انواع مختلفی از گیره ها استفاده می شود که عبارتند از :
- گیره رومیزی مکانیکی
- گیره رومیزی هیدرولیک
- گیره رومیزی سینوسی
گیره های صنعتی برای نگهداری و ایمنی قطعه کار در هنگام فرآیندهای شکل دهی و تضمین دقت ابعادی و جلوگیری از لقی قطعه کار الزامیست. گیره های مخصوص دستگاه های فرز و سنگ انواع مختلفی دارند. یکی از گیره های گیره های هیدرولیک می باشد. گیره های هیدرولیک در ابتدا همچون گیره مکانیکی عمل کرده و سپس پمپ هیدرولیک در گیره های هیدرولیک فعال می شود و با قدرت بسیار بالایی اجسام را نگه داری می کند. گیره های هیدرولیک در ابعاد مختلف ساخته می شوند این تفاوت در ابعاد شامل ابعاد فک گیره هیدرولیک و طول قسمت کارگیر گیره هیدرولیک می شود. در کاتالوگ شرکت معرف ابزار انواع گیره هیدرولیک قابل مشاهده می باشد که صنعتگران عزیز می توانند برحسب طول فک و طول کارگیر و قدرت نگه داری مورد نظر خود ، گیره هیدرولیک مناسب را انتخاب کنند. گیره های هیدرولیک توسط شرکت ورتکس تایوان ساخته می شوند. گیره هیدرولیک روی صفحه گردان مدرج می تواند قرار گیرد که در زوایای خاصی قابل تنظیم است. از طرفی نوعی از گیره های هیدرولیک سینوسی موجود می باشد که جهات مختلف می توانند دوران کنند و به آن ها گیره های سینوسی دو جهته و سه جهته گفته می شود. گیره های سینوسی دوجهته و سه جهته عملیات براده برداری قطعات پیچیده را ساده تر می کند به زبانی دیگر گیره های سینوسی هیدرولیک یا گیره هیدرولیک قابل تنظیم در جهات مختلف به اپراتور کمک میکند قطعات پیچیده را با دقت بسیار بالایی تولید کنند
نوع دیگری از گیره های صنعتی که در صنعت بسیار کاربرد دارد گیره های مکانیکی می باشد. گیره مکانیکی همچون گیره هیدرولیک در ابعاد مختلف ساخته می شود و برحسب ابعاد فک و طول کارگیر آن قابل تقسیم بندی هستند. گیره مکانیکی شرکت ورتکس کیفیت بسیار مطلوبی دارد و با قدرت بسیار زیادی بدون هیچگونه لقی قطعات را برای عملیات فرزکاری نگه می دارد. گیره مکانیکی همانند گیره هیدرولیک می تواند روی پایه گردان سوار شود البته گیره مکانیکی نوع گیره مکانیکی سینوسی هم دارد که در جهات مختلف قابل تنظیم است که همچون گیره هیدرولیک دو جهته و سه جهته ، گیره مکانیکی سینوسی دو جهته و سه جهته نامیده می شود.
گیره هیدرولیک و گیره مکانیکی ورتکس ساخت کشور تایوان طول کارگیر متفاوتی دارند. به عنوان مثال گیره هیدرولیک VH-6 طول کارگیری معادل 30 سانتی متر دارد
نوعی دیگر از گیره هیدرولیک که با VH-8نمایش داده می شود طول کارگیری برابر با VH-6 دارد اما طول فک های آن بزرگتر است و به همین علت قطعه را با قدرت بیشتری نگه می دارد. ضمن آنکه در گیره هیدرولیک فشار پمپ در VH-8 بیشتر بوده و قدرتی برابر با 7500 کلیو گرم -نیرو دارد. این ویژگی خاص گیره هیدرولیک را از گیره های مکانیکی متمایز کرده است.فروشگاه بهراد صنعت پارس گیرهای هیدرولیک را به صنعتگران توانمند پیشنهاد می کند چراکه گیره هیدرولیک برای کلیه قطعات صنعتی مناسب است و عملیات تراش کاری و فرزکاری با دقت بسیار مناسبی صورت می گیرد.فروش گیره هیدرولیک و گیره مکانیکی در شرکت معرف ابزار به صورت مستقیم انجام می گیرد. برای خرید گیره هیدرولیک و گیره مکانیکی فقط کافیست با دفتر مرکزی شرکت معرف ابزار تماس حاصل فرمایید. قابل ذکر است ارسال انواع گیره هیدرولیک و گیره مکانیکی توسط بهترین باربری ها به سراسر کشور صورت می گیرد.


TEL : 021-66723241-66704771
Fax : 021-66723241-66704771
Instagra: Behradsanatpars
Email: info [at] bsp-tools.com

فروشگاه بهراد صنعت پارس
© Copy right 2024 | تمامی حقوق متعلق به شرکت بهراد صنعت پارس می باشد